Spring 2017 Anime


 Topic: Spring 2017 Anime
Users reading this topic: There are no members reading this topic.
  Posted on March 27, 2017 09:09
m149307
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1727
Joined on:
August 28, 2007
#1
So Fennekin used to do these topics but since the site is dead and he passed on, I guess I'll do it.

This season looks to have a lot of good sequels as well as stand alone anime. If you want the whole list, there click this here link.

Some of the sequels I know people will be looking forward to (or if you forgot and need a reminder) are: Attack on Titan S2, Boku no Hero S2, Boruto: Naruto Next Generations (I'm kidding on this one, doubt anyone is looking forward to this), Sin: Nanatsu no Taizai, Kyoukai no Rinne S3 (how the hell did this get 3 seasons??) and Berserk S2.

I'm personally interested in seeing a few of the listed sequels, but what are you guys interested in watching? Let the ghosts that haunt the boards know.
  Posted on March 27, 2017 12:33
master234
Rank: member

Forum Rank:
Daimyo

Posts: 5021
Joined on:
July 10, 2008
#2
beyblade
  Posted on March 27, 2017 13:29
akame
Rank: member

Forum Rank:
Sannin

Posts: 3663
Joined on:
November 15, 2008
#3
Swear to god, if i see one more yugioh. Accept it, shit became weird after gx. Its not yugioh anymore its another card game.
Est.99
Forgive me for my wrongs i have just begun
Ask me anything Dissing all nb gfxers Soundcloud

  Posted on March 27, 2017 13:42
Dee-Jay
Rank: member

Forum Rank:
Sannin

Posts: 4583
Joined on:
August 25, 2008
#4
YUUUUUUUUUUUUUUUUGIIIIIIIIIIIIIOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

im kinda loving the new berserk season and uhhh thats about it LOl
  Posted on March 27, 2017 14:10
Trucy
Rank: member

Forum Rank:
Academy Student

Posts: 41
Joined on:
October 31, 2013
#5
They took way too long to start up S2 of AoT imo, but stil gonna watch it
|Kira&Friends||Davids Lust||LegendsRebirth||Rawr||Game|ForeverBaka|

I Claim the virginity of this Sig space.gg Stassy ~Chin
One of the most abusive people I know. Loads of fun though. <3 ~ MelonLord
  Posted on March 27, 2017 18:58
LadyFapsALot
Rank: member

Forum Rank:
Chuunin

Posts: 374
Joined on:
December 8, 2014
#6
I've been waiting a looooong time for Boku No Hero.

akame wrote:
Swear to god, if i see one more yugioh. Accept it, shit became weird after gx. Its not yugioh anymore its another card game.
Let's face it. Yu-Gi-Oh! was always bad. A cartoon about a TCG used to summon monsters to cause bodily harm to people and it takes itself too seriously.
May your heart be your guiding key.
  Posted on March 27, 2017 23:02
tortoise_impaler
Rank: member

Forum Rank:
Chuunin

Posts: 381
Joined on:
June 11, 2016
#7
luxvan is a weeaboo
  Posted on March 28, 2017 04:56
Rock_Lee8
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1089
Joined on:
June 4, 2007
#8
akame wrote:
Swear to god, if i see one more yugioh. Accept it, shit became weird after gx. Its not yugioh anymore its another card game.
ya they started doin to much. Still keep a blue eyes at crib
  Posted on March 28, 2017 09:59
naruto-cem
Rank: member

Forum Rank:
Sannin

Posts: 3070
Joined on:
February 10, 2008
#9
shutup u fucking weaboo
ll My Youtube ll My Ama ll
  Posted on March 28, 2017 12:08
BeastModeCowboy
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1119
Joined on:
August 8, 2014
#10
Lol YuGiOh Gx was shit. Arc V and 5DS were the best. I see VRAINS having potential
  Posted on March 28, 2017 12:59
akame
Rank: member

Forum Rank:
Sannin

Posts: 3663
Joined on:
November 15, 2008
#11
You never went outside to play card games you fatass thats why you dont appreciate it.
Est.99
Forgive me for my wrongs i have just begun
Ask me anything Dissing all nb gfxers Soundcloud

  Posted on March 30, 2017 18:41
Fennekin
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 2816
Joined on:
February 7, 2013
#12
gay
My Anime List ~ >you will never dance with megumin
There are currently no users online.